"Spelets namn"
S1, A1: När en superhjälte dödar elektronikförsäljaren Hughie Campbells flickvän, går han ihop med Billy Butcher, en medborgarkämpe som bestämt sig för att straffa korrupta superhjältar. Hughies liv blir aldrig detsamma igen.