The Boys
THE BOYS är en satirisk titt på vad som händer när superhjältar, lika populära som kändisar, lika inflytelserika som politiker och vördade som gudar, missbrukar sina supermakter snarare än att använda dem för gott. Det är den maktlösa mot den supermäktiga när The Boys inleder en hjältejakt för att avslöja sanningen om "de sju" och deras formidabla "vought-backing."
"Spelets namn"
När en superhjälte dödar elektronikförsäljaren Hughie Campbells flickvän, går han ihop med Billy Butcher, en medborgarkämpe som bestämt sig för att straffa korrupta superhjältar. Hughies liv blir aldrig detsamma igen.
The Boys fångar en superhjälte, Starlight får hämnd, Homelander blir stygg och en senator blir ännu styggare.
"Få lite"
Det är århundradets lopp. A-Train mot Shockwave som tävlar om titeln Världens snabbaste man. The Boys återförenas och det känns så bra.
Ett mycket speciellt avsnitt av The Boys… en timme av mod, bowling, flygplanskapning, vansinne, spöken och en mycket intressant kvinna. Och mycket hjärta, både när det gäller sentimentalitet och inälvor.
The Boys ger sig iväg till ”Believe”-mässan för att följa en spännande ledtråd i sitt krig mot superhjältarna. Det kan – KANSKE – förekomma ett mordiskt spädbarn, men det får du se själv.