True Blood Spellbound
S4, A8: Marnie förbereder sig inför ett farligt möte, och Sookie och Eric svär trohet till kungen. Jason slits mellan vänskap och passion, och Jessica förlorar två hem. Lafayette utnyttjas av en plågad ande, och Sam slåss mot ännu en fiende; Lunas ex-pojkvän.