From the Earth to the Moon Spider
S1, A5: Ingenjörer vid Grumman Aviation jobbar med NASA och Apollo 9-astronauterna för att utforma, bygga och slutligen testflyga världens första riktiga rymdskepp - en månlandare - som förhoppningsvis ska sätta de första människorna på månen.