Spin a Yarn, Get Stuck In Your Own String Chicago Med
S9, A9: Ripley och Charles behandlar medlemmar i en sekt, och Ahmads avstängning får oväntade konsekvenser för Marcel. Abrams 5 månader gamla son hamnar på akuten under tvivelaktiga omständigheter.