S4, A6: I ett försök att återställa Cordelias minne råkar Lorne av misstag vrida tillbaka allas minnen till tiden då de var 17 år och jagade vampyrer. De får veta att Angel är en vampyr och ger sig därför på honom. När Cordelia till slut får sitt minne tillbaka väcks en demon inuti henne.