Dråparen Faith lämnar Sunnydale för soliga Los Angeles i hopp om nya jaktmarker. Trötta på att Angel lägger sig i deras ondskefulla affärer ger advokaterna från Wolfram & Hart henne snart i uppdrag att döda den tidigare vampyren. Wesley har svårt för att finna sig i sitt misslyckade uppdrag som Faiths väktare.