Agatha
Efter händelserna i "WandaVision" rekryterar Agatha Harkness några osannolika allierade i sin strävan att återfå sina forna krafter.
Seekest Thou the Road
I den lilla staden Westview leder ett mordfall kriminalinspektör Agnes in på en väg som förändrar allt.
Circle Sewn with Fate / Unlock Thy Hidden Gate
Med gamla fiender i hetluften samlar Agatha och Teen ett desperat häxråd för att gå häxornas väg.