X-Men '97
Ett gäng mutanter använder sina kusliga förmågor för att skydda en värld som hatar och fruktar dem. De utmanas som aldrig förr och tvingas möta en farlig och oväntad ny framtid.
Mutant Liberation Begins
När Magneto ställs inför rätta tvingar ett gäng antimutanter honom att visa prov på sin viljestyrka.
En nostalgisk Jubilee blir på sin födelsedag tvungen att återuppleva X-Mens mest välkända äventyr, när en spelkonsol gör att hon hamnar mitt i ett 16-bitars tv-spel.
När Genosha förbereder sig inför sitt FN-medlemskap beger sig några från teamet till önationen som hedersgäster. Hemma i herrgården hotar pressen att under ett bakom kulisserna-evenemang avslöja X-Mens hemligheter.