S7, A11: När Phil besöker Alex på universitetet gör Claire, Haley och Luke sig av med ankungarna. Jay hjälper Mitchell när Lilys vänner från den vietnamesiska dansgruppen kommer för att sova över. Manny hjälper Gloria och Cameron inför en deadline.