Tracker Springland
S1, A3: När Colter hjälper en ung kvinna att hitta sin frisinnade syster, gräver han djupare i hur systerns sista dagar kan leda till en mörk hemlighet som hon avslöjat i den här tätt sammansvetsade staden.