Tracker
Missoula
Colter spårar upp en försvunnen ung man som har blivit indragen i en dödlig sekt och inte vill bli hittad.
När Colter hjälper en ung kvinna att hitta sin frisinnade syster, gräver han djupare i hur systerns sista dagar kan leda till en mörk hemlighet som hon avslöjat i den här tätt sammansvetsade staden.
Colter kämpar mot klockan för att hitta Reenies nära vän Erikas försvunna tonårsson.
Oddsen är emot Colter när han får i uppdrag av en dömd mördares tonårsdotter att spåra ett försvunnet vittne som kan bevisa hennes pappas oskuld.
Colter slår sig motvilligt ihop med sin fiende, prisjägaren Billie Matalon, för att spåra en försvunnen kapplöpningshäst.