Paradise
Wildcat is Down
Det är ännu en dag i Paradise tills agent Xavier Collins upptäcker att en av världens mäktigaste individer har blivit brutalt mördad. Xavier analyserar brottsplatsen samtidigt som han minns sin komplexa relation med offret.
Isolerad söker Xavier svar på egen hand och vänder sig varsamt till doktor Gabriela Torabi. Samtidigt känner Billy och Jane pressen från Robinsons utredning.
Xavier och Robinson sätter igång med sina planer medan Sinatra jobbar på att bevara status quo i Paradise.