Novela Stackars rika flicka
S1, A1: På premiären av Rebound of Fate går Isabel till festen för att avslöja för världen hur den berömda författaren Lauro Diniz stal hennes såpopera. Men Isabel får lite för mycket att dricka och hennes hämndplan vänder sig emot henne när hon sugs in i en magisk tv-skärm. Isabel vaknar upp i en fabrik. Har hon druckit sig till vansinne eller är detta hennes hittills värsta baksmälla?