9-1-1 Starting Over
S5, A18: Ännu en dag i 118:ans liv när dess bemanning rycker ut för att rädda en hälso-guru efter att hans anhängare har vänt sig mot honom. Sedan besvarar de ett nödsamtal från en exklusiv frisörsalong. Samtidigt funderar Maddie på att återvända till jobbet, Eddie och May fattar beslut om sin framtid, liksom Buck och Taylor, och 118 samlas för ett överraskningsbröllop.