Party Down Stennheiser-Pong Wedding Reception
S1, A10: Gänget ser fram emot att jobba på ett flott gaybröllop (med George Takei), men måste ge vika för Uda Bengt (Kristen Bell) från Valhalla Catering. Medan Ron bryter ihop måste Henry ta tag i remmarna.