Teachers Step By Stepsister
S3, A9: Ms Snap överraskas av att hennes mamma Tanya dyker upp under ett utvecklingssamtal. Ms Watson och Toby övar in ett steppdansnummer till en talangtävling och Ms Cannon tvingar eleverna att sjunga en låt för att rädda Moder jord.