Chicago Med Step On A Crack and Break Your Mother's Back
S9, A7: Ripley och Charles behandlar en patient med tvångssyndrom, och Hannah och Archer träffar en kvinna med ett främmande föremål i hjärtat. Crockett hamnar i konflikt med chefen för onkologiavdelningen.