Stewarts & Hamiltons Stewed Awakening, Pt. 2
S1, A3: Kimberly och Sean fortsätter att drabba samman om Seans uppförande i Haiti. George uppmuntrar GT att njuta av att vara ung, och en nykter Ashley chockas när han får reda på sin flickväns rökvanor.