Stewarts & Hamiltons
Meet the Stewarts and Hamiltons
Rods dotter Kimberly blir utsatt för mamma Alanas försök att hitta kärleken åt henne. Georges son Ashley har försökt ändra sin livsstil och ska nu göra ett andra försök med en musikkarriär. Även Kimberelys bror Sean försöker klara sig som musiker.
Stewed Awakening, Pt. 1
Kimberly bestämmer sig för att utvidga Seans perspektiv på livet med en välgörenhetsresa till Haiti. George tar med Pablo och GT på ett Las Vegas-äventyr.
Kimberly och Sean fortsätter att drabba samman om Seans uppförande i Haiti. George uppmuntrar GT att njuta av att vara ung, och en nykter Ashley chockas när han får reda på sin flickväns rökvanor.
Kimberly oroar sig för att Dean kanske är kär i henne och försöker tussa ihop honom med en vän. Sean övertalar GT att ta en nöjestur med Georges Bentley, men hans vårdslösa körning ställer till det för dem.
Kimberly bjuder med Ali på familjens semester. Sean ordnar en födelsedagsfest för sin hund. Duke och GT:s dåliga skämt går väldigt fel.
Familjen reser till Palm Springs och det blir problem mellan Alana och Kim. Ali smyger ut till en bar och det skapar spänningar mellan henne och Ashley.