S6, A9: Alicia får samvetskval när hon uppmanas att smutskasta sina motståndare i kampanjarbetet till distriktsåklagare. Under tiden försöker FBI övertyga Cary att samarbeta med dem när de försöker sätta dit Lemond Bishop.