Younger Stiff Competition
S6, A5: Gemma blir en viral succé medan Liza och Charles upptäcker att en smula rivalitet kan vara gynnsam för deras relation. Kelsey och Diana börjar ifrågasätta Lizas lojalitet och hamnar i trubbel med rättvisan under en stund av impulsivitet.