S4, A12: När Tori blir inbjuden för att sjunga nationalsången på en tv-sänd basketmatch, börjar hon genast oroa sig för att hon ska glömma bort texten och göra bort sig. Istället hamnar hon i en mycket mer pinsam situation med lagets maskot.