The Good Fight Stoppable: Requiem for an Airdate
S1, A5: Lucca försvarar en skribent och producent på TV i ett mål gällande inskränkning av upphovsrätten, med kopplingar till USA:s president. Mike Kresteva ger sig på Reddick, Boseman & Kolstad.