Being Mary Jane Storm Advisory
S1, A2: Andre konfronteras med David hos Mary Jane. Under tiden är det förändringar på gång på SNC, och efter att ett nyhetsankare fått sparken är Mary Jane, Kara och Mark oroliga för att de ska bli av med sina jobb.