S1, A7: När en kaotisk superstorm drabbar gläntan sätter en strukturell kollaps Marybeths och Lucas liv i fara. Eve, som fortfarande är osams med alla för att hon förstörde deras väg hem, försöker desperat gottgöra det genom att leda arbetet med att gräva ut dem. Gavin ger sig ut på en resa i sitt förflutna, som kan vara avgörande för att rädda hans familj i nuet.