Teachers Stranger Danger
S2, A2: Det är en inkräktare på Fillmore och en ny säkerhetsvakt anställs. Miss Snap och miss Bennigan håller i en 'kvinnor stärker kvinnor'-workshop, mrs Adler låter rädslan ta över, och miss Watson köper en manlig trygghetsdocka.