Strangers in a Strange Land
S2, A2: Arméfruarna hanterar efterdyningarna av en oväntad tragedi. Joan brottas med sitt beslut att avsluta graviditeten. Roxy tar emot Betty medan hon återhämtar sig från bombningen på Hump Bar. Pamela blir frustrerad av Chases hemlighetsmakeri om sitt arbete.