Strangers On a Treadmill Modern Family
S2, A4: Phil får äran att agera värd under en tillställning på sitt företag. Mitchell gläds åt att Cameron har börjat träna men skäms för hans träningskläder. Tillsammans bestämmer sig Claire och Mitchell att göra något åt sina problem.