X-Men Evolution Strategy X
S1, A1: Medan Kurt Wagner (Nightcrawler) anpassar sig till sitt nya hem på Xavier institutet, försöker Mystique spionera på anläggningen. Hon tar hjälp av Todd Tolanski (Toad), en mutant med grodlika förmågor, för att undersöka platsen.