NYPD Blue Stratis Fear
S12, A14: Sipowicz och Clark utreder knivmordet på en kaféägare som gillade unga flickor. Ortiz försöker hålla sin kusin på den rätta vägen. Medavoy och Jones kopplar ett mord till en förlamad polis och hans familj.