S1, A1: Ända sedan tonåren har stress varit en del av Chris liv och han vill lära sig att hantera det bättre. Psykologen Modupe Akinola utmanar honom att behålla lugnet under en skräckinjagande promenad på en kran som sticker ut från taket på en skyskrapa.