BMF Strictly Business
S1, A6: Meech och Terry löser upp 50 Boyz och upprättar ett nytt system för att få sålt sina droger och håva in pengarna utan onödiga mellanhänder. Samtidigt avslöjas den hemliga relationen mellan Kato och B-Mickie.