Strike the Match
S6, A27: I Beverly Hills, 90210 följer vi Donna, Kelly, Dylan, Brandon, Brenda, David, Steve & co. i deras liv som präglas av kärlek, vänskap och svek. Allt i ett soligt Kalifornien.