Numb3rs Structural Corruption
S1, A4: Efter att en ingenjörsstudent på CalSci hittas död av vad som verkar vara självmord övertygar Charlie Don att starta en utredning efter att han läser studentens avhandling som påstår att det arkitektoniskt magnifika Cole Center är strukturellt instabilt.