Stud Muffin
S3, A16: Familjen Baxters granne Chuck Larabee kommer förbi med sin schäfer Lady och berättar att deras lilla hund Muffin har gjort hans hund dräktig. Chuck är väldigt noga med vem Lady parar sig med eftersom efterfrågan av renrasiga schäfervalpar är hög, och han är inte nöjd över kullen som Muffin ligger bakom.