S1, A2: Trots deras bristande organisation blir studenternas röster högre. Barrientos behöver dem för att bli en starkare, mer sammanhållen kraft för att sätta press på presidenten, vars främsta angelägenhet är att vara värd för nästa olympiska spel i fred.