Agents of S.H.I.E.L.D. Stulen
S7, A10: Laget anländer till 1983, där Nathaniel och Kora jobbar hårt med att bygga en armé; Daisy får uppdraget att beskydda Jiaying; de andra lär sig fort att de måste möta en ny superladdad fiende för att stoppa Malick.