Fresh Off The Boat Success Perm
S1, A4: Rivaliteten inom familjen når nya höjder när Jessicas syster Connie och hennes rika man kommer på besök. Familjen Huang försöker att övertyga alla att det går bra för dem ekonomiskt, när ingenting egentligen kan vara längre ifrån sanningen. Eddie är exalterad över att återförenas med sin kusin Justin, som introducerade honom för hip hop, tills han får veta att han har gått vidare till genren grunge.