Summer Heat
S1, A4: Det är den 4 juli och fäderna har kommit till Cousins för Susannahs årliga fest i strandhuset. Spänningarna blossar upp mellan Conrad och hans far. Belly och bröderna Fisher gör margaritas, och det blir kaos. Senare har Belly ett romantiskt ögonblick som avbryts.