S1, A1: Det är den första riktiga sommardagen: dagen då Belly, hennes bror Steven, och hennes mamma Laurel beger sig till Cousins beach för att bo hos Susannah Fisher, som är som Bellys andra mamma, och hennes pojkar, Conrad och Jeremiah. Belly har åkt till Cousins sedan hon föddes, men något med den här sommaren känns annorlunda för Belly. Och om den första natten är någon indikation har hon rätt.