S1, A3: Det är Bellys 16-årsdag och hennes bästa vän, Taylor, kommer till Cousins för att hjälpa till att fira. Bellys födelsedag är alltid hennes favoritdag på året, men i år är hon förblindad av en hemlighet Taylor har dolt för henne. Debutanterna frågar Belly vem hon tar med sig till debutantbalen. Laurel och Susannahs hemlighet kommer äntligen fram.