The Summer I Turned Pretty Summer Tides
S1, A6: Taylor kommer tillbaka till stan för att spela i Cousins Beach välgörenhetsvolleybollturnering och för att hjälpa Belly, som velar mellan Conrad och Jeremiah. När en yachtfest med debutanterna slutar i katastrof blir Bellys beslut angående bröderna tydligt. Steven har tagit sig vatten över huvudet med Shaylas rika vänner, och Cleveland hjälper Conrad genom ett känslomässigt ögonblick.