The Nanny Sunday in the Park With Fran
S1, A18: Maxwell vill att den berömda teaterkritikern, Frank Bradley, ska komma till premiären av hans nya uppsättning. Men hur ska han våga bjuda in honom? Kanske kan man ta en genväg genom barnen, som är skolkamrater...