S1, A2: Roy satsar på sin nya stjärna. Binod anpassar sig till sitt nya liv. Sumitra vägrar att släppa taget om Jamshed. Jay anländer till Bombay och tvingas in i ett kriminellt liv. Niloufer flyttar till Bombay men ertappas i en farlig situation.