How I Met Your Mother Sunrise
S9, A17: Klockan är 5 på morgonen och bröllopsdagen är här. Robin och Ted ser tillbaka på tidigare förhållanden, medan Marshall och Lily blir sams, och Barney blir kompis med två lössläppta pojkar.