9-1-1 Suspicion
S4, A13: Manskapet på 118 får åka på larm för att rädda en hysterisk brud på ett katastrofalt bröllop och en mamma som fastnat på balkongen. Hen leker läkardetektiv när hennes mamma, Toni, blir sjuk. Eddie och Christopher får besök av Carla. Athena upptäcker en hemlighet som Bobby har försökt dölja och som nu sätter deras äktenskap i gungning. Maddie kämpar med att anpassa sig till livet som mamma.