S2, A9: I detta nya avsnitt av 'Messyness' tar Nicole 'Snooki', Tori Spelling, Adam Rippon och Teddy Ray av sig klackarna för att de 'Borde ha platta skor', blir lite såsiga i 'Stökig chaser' och diskuterar farorna med att vara för kaxig i 'Dålig stil'.