Sympathy for the Devil
S5, A1: Dean (JENSEN ACKLES) och Sam (JARED PADALECKI) ser djävulen (MARK PELLEGRINO) komma upp ur helvetet och måste tillsammans med Bobby (JIM BEAVER) handskas med följderna.