Rizzoli & Isles Sympathy for the Devil
S1, A3: Jane och Maura utreder ett dödsfall av en ung pojke från Kap Verde som kan ha dött under ett försök med exorcism. Dessutom ordnar Janes mamma en dejt åt henne.